Wykonamy dla Ciebie wszystkie projekty graficzne, których potrzebujesz

Projektowanie graficzne stron internetowych

Projekt logo? Design nowej strony www? Ulotka, plakat, katalog? A może prezentacja w PowerPoint czy Prezi? Czego dzisiaj potrzebujesz? W czym możemy Ci pomóc?

Na lekturę potrzeba ok. 4 minut

Jakie projekty możemy dla Ciebie stworzyć

Projekty graficzne wykonujemy zarówno w ramach naszej usługi abonamentowej, jak i na indywidualne, także jednorazowe, zamówienia. Możemy dla Ciebie wykonać:

  • pełne i indywidualne projekty graficzne strony www,
  • projekt podpisu (stopki) do emaila,
  • zestawy banerów reklamowych, w tym coverów na kanały social media, czy banerów animowanych,
  • opracowanie logo i podstawowej identyfikacji wizualnej,
  • projekt i skład ebooków,
  • wszelkie projekty do druku, w tym ulotki, foldery, teczki, katalogi,
  • projekty stoiska targowego,
  • prezentacje ofertowe w aplikacjach typu PowerPoint czy Prezi.

W jakim formacie otrzymasz swój projekt

Projekt strony internetowej nie obejmuje jej kodowania, choć to także możemy wykonać. Istotne jest jednak podkreślenie, że cięcie i kodowanie takiego projektu nie jest domyślnie uwzględnione w zakresie zlecenia. Ukończony projekt otrzymasz w formie pliku JPG oraz pliku źródłowego PSD. Jeśli w ramach zlecenia uwzględnimy kodowanie to dodatkowo otrzymasz paczkę z plikami html, css, js oraz pociętymi obrazkami i wszystkimi innymi plikami niezbędnymi do poprawnego funkcjonowania zakodowanej strony.
W przypadku projektów do druku, przygotowanie zaakceptowanego projektu pod druk (linie cięcia, spady, odpowiednia rozdzielczość, fonty zamienione na krzywe czy odpowiedni profil kolorystyczny) są domyślnie uwzględnione w cenie projektu. Na koniec realizacji zlecenia otrzymasz od nas pakiet plików: plik w wersji podglądowej, plik do druku oraz plik źródłowy.
W przypadku projektu logo paczka z plikami dla Ciebie obejmie: logo w formacie wektorowym (EPS), logo w pliku źródłowym, logo w kilku formatach typu bitmapa (jpg, png), plik PSD (do obsługi w programie Photoshop). Formaty te będą osobno przygotowane dla każdej wersji kolorystycznej logo (wersja podstawowa, wersja w bieli i czerni).

A co dostaniesz w ramach usługi poprawienia strony www lub sklepu:
pełny projekt graficzny strony www (lub modyfikacja istniejącego), podpisu (stopki) do emaili, banerów reklamowych w ramach opracowanej strategii, coverów na kanały social media,
opracowanie logo i podstawowej identyfikacji wizualnej jeśli jest taka potrzeba.

Co można osiągnąć dobrym projektem strony www lub sklepu internetowego?

Projekt graficzny nie może narzucać formy i kształtu strony. Warstwa wizualna jest narzędziem, za pomocą którego można lepiej realizować cel, jaki postawiliśmy przez witryną internetową. Dzięki odpowiednio dobranej warstwie wizualnej strona lub sklep internetowy:
wzbudza większe zaufanie
określa grupę docelową (dla przykładu, sklepy z produktami luksusowymi wymagają odpowiedniej oprawy podkreślającej wyjątkowość produktu, jednak jeśli Twoja strona www będzie robiła wrażenie ekskluzywnej i po prostu drogiej, w przypadku kiedy na sprzedaż wystawiasz produkty lub usługi z niskiego poziomu cenowego, po prostu odstraszysz klientów, którzy wyjdą nie sprawdzając cen lub o nie nie dopytując)
podnosi czytelność treści na stronie i ułatwia jej zrozumienie
prowadzi odwiedzającego odpowiednią ścieżką tak, by gość wykonał tę akcję, na której nam zależy.

Projekt graficzny nie jest najważniejszy

Należy jednak pamiętać, że grafika nigdy nie powinna być stawiana na pierwszym miejscu. Strona www ma realizować określony cel (zazwyczaj jest to zdobywanie nowych klientów), a nie wygrywać nagrody na konkursach dla artystów. Na stronie internetowej najważniejsza jest treść, a nie grafika. Warstwa wizualna ma jedynie ułatwić zapoznanie się z treścią, ale to treść przekona odwiedzającego do zostania klientem.

Równie istotną kwestią jest użyteczność strony, czyli taka jej konstrukcja, by każdy był w stanie poprawnie z tej strony skorzystać. Tutaj także wygląd strony nie powinien wpływać negatywnie na użyteczność. Jeśli masz pięknie wyglądający element, którego jednak nikt nie potrafi obsługiwać, należy z niego zrezygnować. Przykładowo, jeśli projekt graficzny sklepu internetowego zakłada brak przycisków „pokaż produkt” na stronie ze spisem produktów w danej kategorii, bo nieładnie się prezentują i rozbijają wizję projektanta, a tymczasem monitoring strony wykazuje, że odwiedzający mają z tego powodu problem z wyświetleniem podstrony produktowej, to projekt graficzny musi ustąpić na rzecz użyteczność. Wygląd strony nie może blokować jej rozwoju i skuteczności w realizowaniu celu.

Poprawne użycie wszystkich elementów składowych przełoży się na konwersję na stronie. W skrócie konwersja to procent osób, które wykonały akcję, na której nam zależy. Jeśli na stu odwiedzających pięć osób wypełni formularz kontaktowy (a naszym celem było namówienie ich do tego) to konwersja wyniesie 5%. Jeśli na stu odwiedzających sklep internetowy, dwie zrobią zakupy, to konwersja wyniesie 2%. Konwersja jest miarą skuteczności strony www w realizowaniu celu biznesowego.

Na lekturę potrzeba ok. 4 minut

Ela Ustupska i Daniel Wieczorek

To pisaliśmy my: Ela Ustupska i Daniel WieczorekPrzez ponad 10 lat rozwijania swojej firmy, z niejednego pieca przyszło nam jeść chleb. Teraz dzielimy się swoimi doświadczeniami opisując błędy i sukcesy oraz wnioski jakie z nich wyciągnęliśmy. Staramy się unikać branżowego języka i pisać zrozumiale dla osób spoza branży marketingowej. Wyróżnia nas także to, że patrzymy na sprawy od praktycznej strony biznesowej, zwracając uwagę przede wszystkim na skutki działań i jakie mają przełożenie na zwiększanie efektywności firmy. Działamy pod szyldem Brainfactory, gdzie zajmujemy się zwiększaniem sprzedaży w firmach usługowych i sklepach internetowych. Jeśli Twoja firma ma z tym problem, skontaktuj się i umów na bezpłatną konsultację bez żadnych zobowiązań z Twojej strony!

Może zainteresują Cię także te artykuły:

Twoja firma stoi w miejscu? Masz apetyt na większą sprzedaż? Odezwij się koniecznie! Być może to właśnie koniec Twoich problemów!

Tak! Chcę więcej klientów

Przeczytaj poprzedni wpis:
Kiedy dobra sprzedaż jest nieopłacalna
Jak kampania Adwords może sabotować sprzedaż w sklepie internetowym

(część 3 z 4) Czy to nie brzmi jak oksymoron? Nieopłacalna sprzedaż? Jak to możliwe? A owszem, jest to możliwe...

Zamknij